Új utakon......





Kedves olvasó! 


Sokáig gondolkodtam, hogy elkezdjem -e a külön blogot... de Gondaanyu azt írta, hogy a kulcs mindig megmarad a Kemencetűzön....hát úgy döntöttem belevágok. A receptjeim itt is ott is megmaradnak, olvashatók lesznek. És szeretném, szeretnénk, ha Gondaanyu és én is írnánk egymáshoz néha.
Üdvözöllek itt...remélem mindenkinek, aki majdan olvassa a blogot örömet tudok szerezni egy-egy recept, fotó, vagy bejegyzés alkalmával...


A kedvenc bejegyzésem a Kemencetűzről...........drága Gondaanyu! KÖSZÖNÖM:))))))



Megjegyzések

  1. Köszöntelek,nagyon örülök!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Judit! Kedves olvasóm! Én is köszöntelek! És nagyon örülök neked!

      Törlés
  2. Szia Babett! Gratulálok és nagyon sok örömet kívánok hozzá! :)))

    VálaszTörlés
  3. Mindennapos vendég leszek nálad.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szeretem a krumplislángost, nagyon guszta a fotód! Várom a többi receptet...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lilla! A krumplilángos nálunk is a top 5-ben van! Igyekszem:)))

      Törlés
  5. Fura, hogy én csak azután találkoztam először a krumplilángossal (nálunk bőrkötő a neve), hogy ide költöztünk, pedig eddig sem laktunk nagyon messze, csak 16 km-el arrébb. Mi úgy szeretjük a legjobban, ha hidegen sajtolt napraforgó olajjal kenjük meg és ecetes lilahagymával elkevert tejfölt teszünk bele. Mennyei!:) Nagyon tetszenek a fotóid! Sok sikert az önálló blogélethez!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Látod, pedig mi sem lakunk túl messze egymástól, és mégis mások a szokások...az egyik barátunk szilvalekvárral szereti:)))

      Törlés
  6. Nekem is a nagymamám sütötte a sparhelt platniján. Olvasztott zsírral megkente és megsózta. Nagyon szerettük!
    Sajnos én ritkán sütöm, mert nem jut eszembe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Daisy! Emlékszel, ezt már kitárgyaltuk a Kemencetűzön.....

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések