Csokis muffin



Az úgy volt, hogy még télen, január környékén Gesztenyétől, A Gesztenye receptjei és a  Bonbon mánia blog írójától kaptam egy meglepi csomagot. Szó szerint meglepit, mert fogalmam sem volt , hogy kapni fogok bármit is. Gesztenye a fb-on olvasva túláradó lelkesedésemet a csodaszép papírok iránt "egyszerűen"összepakolt egy dobozkányit a gyűjteményéből és elküldte nekem. És milyen jól tette.Itt is szeretném még egyszer megköszönni:)
A papírok bonbonos papírkákat is tartalmaznak, amit még nem használtam fel, és erős a gyanúm, hogy konkrétan saját készítésű bonbonokra nem is fogom egy darabig. Ezt a tudományágat még erősen fejlesztenem kell:DDD

A színes muffin papírokban viszont nagyon finom csokis muffin sült Sport szelettel megbolondítva. Akár gyermeknapra is....


Recept: Sthal  Judit  féle csokis muffin

 - 15 dkg liszt
 - 2 tojás
 - 15 dkg vaj
 - 15 dkg cukor
 - 3 evőkanál barackíz
 - fél csomag sütőpor
 - 5 dkg keserű kakaópor
 -5 dkg tört étcsokoládé , nálam 2 db Sport szelet, a régi, hagyományos csomagolású, ezüst papíros
 - nekem még kellett hozzá egy löttyintésnyi tej

Elkészítés: A cukrot a tojással és az olvasztott vajjal kikavarjuk, majd a száraz hozzávalókkal is alaposan összevegyítjük. A végén beleforgatjuk az apróra vágott csokidarabokat. A muffin sütőt kibéleljük a kis papírkákkal , belekanalazzuk a masszát és 180 fokon 15-20 perc alatt megsütjük. A hagyományos Sport szelet nagyon-nagyon finom benne....







Gesztenye csodaszép papírkapszlijai

Megjegyzések

  1. Tényleg szépek a papírok, de a muffin sem semmi!

    VálaszTörlés
  2. Jujj de csodaszép papírkái vannak itt valakinek....:))
    A muffinról eszembe juttattad, hogy milyen rég készítettem......szuper!! :)

    VálaszTörlés
  3. Én is imádom a színes muffinpapírokat, van is egy pár belőle, de nem elég, mindig vadászom a nálunk kapható újabbakat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek a papírok olyan szépek, érdemes keresni az egyedi darabokat is...

      Törlés
  4. wow micsoda új design:) nagyon tetszik, na és a muffinok is!.)

    VálaszTörlés
  5. A fene vinné el...nem csokis muffint csináltam én is gyereknapra! Kicsit egyszerűbben tálalva...este fel is teszem. Tiéd jobban hangzik én összecsaptam!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jók a papírok is, meg a muffin is:) Most jó darabig lesz miben sütni a muffinokat:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jók ezek a színes muffinpapírok! Jól hangzik a muffin, egyébként is szeretjük a Sport szeletet! :)

    VálaszTörlés
  8. Babett!
    Nagyon örülök, hogy örömet tudtam szerezni neked, a muffinok nagyon guszták, főleg ebben a papírban:-)))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések