Mini kakaós csigák blundel tésztából


Szeretitek a vajas leveles tésztát? és a belőle készült finomságokat? 

Már lassan megszokássá válik, ha jön a hétvége, akkor vajas leveles. Készülhet belőle ezernyi finomság. Most (is) házi tésztát készítettem. Nem is akármilyet. Gondaanyu blogján Eszter lánya gyönyörű kakaós csigákat sütött blundel tésztából. Én most mini változatban sütöttem meg és csak a fele tésztából. Így is lett 3 tepsivel és bizony mindmegettük. Ja, porcukrot ne keressetek, mert nálunk senki nem szereti rajta.... 

A receptet, a pontos leírást a Kemencetűzön ITT találjátok. 

Zseniális, imádom....





Megjegyzések

  1. Gyönyörűek lettek:) Egyszer készítettem el ezt a tésztát és én is kakaós csigát sütöttem blőle, olyan volt, mint az igazi békebeli kakaós csiga régen:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések