Almás joghurt mézzel és müzlivel







Egy újabb recept, amely házilag készítve sokkal finomabb és egészségesebb mint bolti hasonmása. A nyáron rengeteg gyümölcsös joghurtot készítettem, mindig az aktuálisan érő gyümölcsökből. Frissítő italként, desszertként egyaránt finom(volt). A téli időszakban sem kell lemondanunk az otthon készített gyümölcsjoghurtról. Egy kis fantázia és máris kész egy finomság.Egy kis müzlivel felturbózva pedig önálló fogásként is kiváló. 



 




Hozzávalók:

4 db alma
1 ek. vaj
1 mk. fahéj
40 dkg natúr joghurt
4 ek. méz
20 dkg müzli

Elkészítés:

Az almát meghámozzuk, kicsumázzuk,felszeleteljük.A vajat egy lábasban megolvasztjuk,rádobjuk az almaszeleteket,meghintjük fahéjjal,és fedő alatt megpároljuk. Mikor kicsit kihűlt,botmixerrel pürésítjük.A joghurtot simára keverjük az almapürével, majd a mézzel és a müzlivel 4 pohárba rétegezzük. Én még megtoldottam frissen kockázott almával.

Nagyon finom, tápláló , akár reggelinek is megállja a helyét.





Forrás: Nők lapja konyha

Megjegyzések

  1. Szuper reggelit/desszertet készítettél! Egy újabb jó példa arra hogy nem muszáj a bolti vackokat megvenni, mert sokkal jobb az otthoni, friss, finom, egészséges:)

    VálaszTörlés
  2. Én nagyon szeretem az otthon készített joghurtokat, azt hiszem ezt is ki kell próbálnom. A grissinik reggelire már készülnek is...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egy igazán téliesített változata...ja, már tavasz van! de a reggelek még hűvösek...hajrá grissini! majd beszámolsz? Ugye?

      Törlés
  3. Én kb. két éve, amióta a fiútesóm hozott egy joghurtkészítő gépet a joghurtot is itthon készítem(aúgy a toplistavezető a joghurtkészítés bejegyzésem a blogon), én is szoktam gyümölcsökkel, müzlivel variálni. Nagyon szépek lettek a fotóid, olyan tisztaságot, természetességet sugallnak:)
    Amúgy gratula az új bloghoz:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kati! Köszönöm! nekem ugyan nincs ilyen gépem, de rendszeresen készül a joghurt itthon.

      Törlés
  4. A bolti 'gyümölcsös' joghurtok a nyomába sem érnek a házilag összeállítottnak ;-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések