Mini almás piték


Kedves ismerősökkel találkoztam a hétvégén. Szerettem volna valami karácsonyi hangulatú édességgel kedveskedni. Hasonlót már készítettem a receptje itt, csak a tésztája volt más. Most a klasszikus amerikai pite receptjét használtam. Igazi omlós finomság. A pálcikákat a gyerekek kedvéért érdemes használni. Praktikus és mutatós is.
A tészta nagyon jó, addig gyúrjuk újra amíg el nem fogy a kis formák szaggatásával.







Megjegyzések

  1. Babette, te megbolondítasz ezekkel a csodás fotókkal:) És ez a süti is, almás, és még kardamom is van benne, vittem is rögtön:) Köszi Ezzel várom majd haza a Párom:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon-nagyon... a pálcikás piték is, a fotók is, minden! :)

    VálaszTörlés
  3. Ezek tüneményesek! :)
    Csak az a baj, hogy pepecselős kis apróságoknak tűnnek. Ennek ellenére kénytelen vagyok könyvjelzőzni! : D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ötletes, imádnánk mi is!

    VálaszTörlés
  5. Tetszik !!! :))
    Na és a fotók.....

    VálaszTörlés
  6. Egyszerűen utolérhetetlen vagy, ezek az ötletek...!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az alap nem az én ötletem, már az előző bejegyzésben is írtam, csak tovább adom:)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések